miércoles, 5 de agosto de 2020

CINTA VIDAL (Artistas Convidadxs)



Seguimos coas presentacións! É a quenda da artista catalá Cinta Vidal Que nos traerá a súa particular desorde a este DesOrdes 2020! 🌈💥
///////////
Seguimos con las presentaciones! Y es el turno de la artista catalana Cinta Vidal! Que nos traerá su particular desorden a este DesOrdes 2020! 

Gal: 
«Compartimos espazos pero vivímolos de forma diferente»
Cinta Vidal fórmase na Escola de Massana de Barcelona e a idade moi temperá comeza a traballar no Taller de Escenografía Castells, un dos máis prestixiosos no seu eido, onde co paso dos anos adquire a súa pincelada precisa e o gusto polo detalle.
Na súa serie de traballos persiste na representación dunha inconexión co mundo que nos rodea e esta realidade paralela reflíctese suprimindo a dimensión gravitatoria. A súa obra é unha reflexión sobre a orde e desorde dos elementos, dos mundos, dos obxectos e das ideas. Historias que conviven sen chegar a cruzarse.
«É un desafío a entender este equilibrio desequilibrante»
———-
Cast:
«Compartimos espacios pero los vivimos de forma diferente»
Cinta Vidal se forma en la Escuela de Massana de Barcelona y a una edad muy temprana comienza a trabajar en el taller de escenografía Castells, uno de los más prestigiosos en su campo, donde con el paso de los años adquiere su precisa pincelada y el gusto por el detalle.
En su serie de trabajos persiste la representación de una inconexión con el mundo que nos rodea y esta realidad paralela se refleja suprimiendo la dimensión gravitatoria. Su obra es una reflexión sobre el orden y el desorden de los elementos, de los mundos, de los objectos y de las ideas. Historias que conviven sin llegar a cruzarse. 
« Es un desafío a entender este equilibrio desequilibrante»







No hay comentarios:

Publicar un comentario